Debiut

Dziś mój blogowy debiut, mam nadzieję, że znajdziecie coś tutaj dla siebie i zostaniecie na dłużej. Świat ten pokazała mi Pati z Wichrowych wzgórz i tak już w nim zostałam. Dzięki Wam i Waszym wpisom odkryłam co mi w duszy gra, co sprawia radość, dodaje skrzydeł.
Przygoda z  galanterią papierniczą zaczęła się całkiem niedawno, kiedy szukałam zaproszeń na swój ślub, ale niczego co by mnie interesowało nie znalazłam. Tym sposobem postanowiłam sama coś stworzyć... i tak tworzę do dziś. 

Poniżej przedstawiam zaproszenia z serii SERCE (15x15 po złożeniu). 
W skład zaproszenia wchodzi także koperta.






Komentarze

  1. Zdolniacha:)z Ciebie i tyle czasu po cichu siedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Pati :) czasami potrzeba czasu, żeby odkryć to co człowiekowi sprawia radość i to co kocha robić, a czasami potrzeba jeszcze odwagi i pomocy innych życzliwych osób:) chyba wiesz o kim mówię ?!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz