PODZIĘKOWANIE .....

Dziś chciałam zaprezentować zaproszenia, które wykonałam na I Komunię Świętą dla małej 
Damy o imieniu ALICJA.
Miało to być coś eleganckiego, dziewczęcego i oczywiście odpowiedniego na tę okoliczność.
Wiem, że zaproszenia się podobają, z czego niezmiernie się cieszę. 
Wiele przyjemności i radości sprawiło mi ich tworzenie.

Chciałam podziękować Alicji i Pani Kasi za rewelacyjną współpracę, wspaniały, przemiły kontakt
oraz słowa uznania, które BARDZO mnie wzruszyły ( do łez:)). Nie wiem co mogę więcej dodać, 
 brakuje mi słów.................., chyba po prostu DZIĘKUJĘ :) z całego serca.

Pozdrawiam serdecznie moje klientki Panią Kasię, Alicję oraz Hanię :)
i życzę wszystkiego dobrego !!!!!!








Komentarze

  1. Witamy Pani Aniu......teraz to nam się zakręciły łzy!....jeszcze raz bardzo pragniemy podziękować za wkład i serce jakie Pani włożyła w stworzenie tych zaproszeń. Zaproszenia są piękne i oryginalne, a moja córka Alicja jest dumna, że będzie mogła je wręczać.

    Pozdrawiamy i jeszcze raz bardzo, bardzo dziękujęmy.
    Kasia z córkami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz